בכל התלבטות ושאלה אתם מוזמנים לפנות לסטודנטים שלנו:
 
אורן נעם


נועם אורן
noamorren@gmail.com
שמי נעם אורן ואני איש חינוך. דרכי החינוכית החלה בצופים, תחילה כמדריך ומשם לשנת שירות בצופי דימונה, שבט "שגיא", ריכוז בוגר של שבט הצופים "אביב" וליווי קומנת באר שבע. החינוך תמיד היה בדמי ובמקביל ידעתי לאורך כל הדרך כי פני מועדות לניהול והכל מתוך הרצון להשפיע על החינוך בישראל. לכן, במהלך התואר הראשון שלי בפסיכולוגיה וכלכלה (אוניברסיטת בן גוריון) החלטתי כי אם ברצוני להשפיע על החינוך בישראל הדבר הטוב ביותר שאוכל לעשות הוא לפנות לחינוך הפורמאלי. מאז ובחמש השנים האחרונות אני מחנך כיתה כמובן (כיום י"ב בבית הספר הריאלי בחיפה) ומורה לכלכלה, מנהל עסקים וחינוך פיננסי. פני עדיין מועדות לניהול כמובן (בעשור הקרוב !).
לכן הבחירה בתואר השני בניהול מערכות חינוך וההתמקדות במסלול הפרקטיקום נראתה הטבעית ביותר בעייני. אני שמח מאוד על החלטה זו ואשמח לעזור בכל. כל שיח בין אנשי חינוך הוא מבורך בעייני, מוזמנים לפנות.
 
בת אל אוחיון

בת-אל אוחיון
batlet82@gmail.com
שמי בת-אל אוחיון, נשואה ואם לשלושה.
בשנת 2009 סיימתי בהצטיינות תואר ראשון בחינוך מיוחד ומתמטיקה במכללת אורנים.
מחנכת כיתה בבית ספר לילדים בעלי הפרעות רגשיות. בנוסף, רכזת תקשוב בית ספרית ורכזת פרויקט מצוינות ארגונית (EFQM).
את התואר השני בחרתי ללמוד באוניברסיטת חיפה במסלול תזה במגמה לניהול מערכות חינוך, מתוך עניין בתכני החוג ומתוך השקפה כי למידת תכנים מסוג זה מעשירה את עולמי המקצועי בין אם אפנה למסלול הניהול ובין אם למסלול האקדמי ( ואולי אשלב בין השניים? הכל פתוח..). כיום נמצאת בשלבי כתיבת התזה בהנחייתה של פרופ' אנית סומך.
 
ליאור בכר ליאור בכר
liorbachar1@gmail.com 
ליאור בכר, סטודנט שנה שנייה לניהול מערכות חינוך במסלול מחקרי, נשוי ואב לשלושה ילדים, עובד כמנהל קורס נתיב ב-7 השנים האחרונות ובשנתיים האחרונות גם מלמד אזרחות בפרוייקט הילה ומנחה השתלמות מורים במט"ח. הגעתי לתואר זה מתוך רצון לפתוח אפשרות לניהול ביה"ס בחינוך הפורמאלי ללא כוונה לכתוב תזה. תוך כדי הלימודים, ומתוך עניין, החלטתי לכתוב תזה בהנחיית פרופסור אנית סומך.
 
 
שירן גרמן שירן גרמן
shiran_german@walla.com
שמי שירן גרמן, בוגרת תואר ראשון בהצטיינות של אוניברסיטת חיפה בחינוך מיוחד ושירותי אנוש. אני מחנכת כיתות א-ב ורכזת חברתית בבית ספר יסודי בקריות. בעקבות התנסותי בשדה החינוכי ומתוך רצון להתקדם, להשפיע ולשנות נרשמתי למגמה לניהול מערכות חינוך. כיום אני סטודנטית זו השנה השנייה במגמה וכותבת את עבודת התזה בהנחייתם של ד"ר לטם פרי-חזן ופרופ' מיכאל בירנהק בנושא: "עמדות ילדים בבתי ספר יסודיים כלפי מצלמות מעקב". הלמידה במגמה לניהול מערכות חינוך הינה אבן דרך עבורי בחיי המקצועיים ובהתפתחותי האישית. 
 
   
ויסאם איוב

ויסאם איוב
wesamayuob@gmail.com
אני סטודנט במגמה לניהול מערכות חינוך, בוגר תואר שני בניהול משאבי טבע וסביבה באוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהוראת ביולוגיה, כימיה ומדעים. כמו כן, יש לי תעודת הוראה במדע וטכנולוגיה לחינוך העל יסודי מהטכניון.
התחלתי את דרכי כהנדסאי מכונות. כרגע אני עובד בפיקוח פדגוגי במשרד הכלכלה, לאחר 14  שנות וותק בהוראה. בין התפקידים שמילאתי במערכת החינוך: מחנך כיתה, רכז מגמה שהכילה 250 תלמידים ו-9 מורים ומרצה בקורסים של מורי המכונות במשרד החינוך. כמו כן, הייתי שותף בכתיבת תוכניות לימודים של משרד הכלכלה, חבר בוועדת הרפורמה החדשה לחינוך הטכנולוגי-מקצועי במשרד הכלכלה ויועץ לחינוך למדעים ודו קיום בפרויקט MOONA (רב תרבותיות דרך המדעים).
אני ממליץ לכל מורה ללמוד בחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך ללא קשר לשאיפה למשרה ניהולית, מאחר והתוכנית מפתחת גישה ניהולית ומנהיגותית שנדרשת לכל עובד הוראה במערכת החינוך.
 
 
גל חמו

גל חמו, סטודנטית בתכנית המשותפת עם הפקולטה למשפטים
סטודנטים למשפטים מוזמנים לפנות אלי: ghemo@campus.haifa.ac.il
שמי גל חמו, סטודנטית לתואר ראשון במשפטים ולתואר שני בניהול מערכות חינוך, במסגרת התכנית המשותפת. בחרתי להצטרף לתכנית, כי היא מאפשרת לי לשלב בין שני תחומי דעת שאני מוצאת בהם עניין רב ויתרה מכך, לעסוק בחיבור המרתק שבין שני התחומים הללו.