בכל התלבטות ושאלה אתם מוזמנים לפנות לסטודנטים שלנו:
 
אורן נעם


נועם אורן
noamorren@gmail.com
שמי נעם אורן ואני איש חינוך. דרכי החינוכית החלה בצופים, תחילה כמדריך ומשם לשנת שירות בצופי דימונה, שבט "שגיא", ריכוז בוגר של שבט הצופים "אביב" וליווי קומנת באר שבע. החינוך תמיד היה בדמי ובמקביל ידעתי לאורך כל הדרך כי פני מועדות לניהול והכל מתוך הרצון להשפיע על החינוך בישראל. לכן, במהלך התואר הראשון שלי בפסיכולוגיה וכלכלה (אוניברסיטת בן גוריון) החלטתי כי אם ברצוני להשפיע על החינוך בישראל הדבר הטוב ביותר שאוכל לעשות הוא לפנות לחינוך הפורמאלי. מאז ובחמש השנים האחרונות אני מחנך כיתה כמובן (כיום י"ב בבית הספר הריאלי בחיפה) ומורה לכלכלה, מנהל עסקים וחינוך פיננסי. פני עדיין מועדות לניהול כמובן (בעשור הקרוב !).
לכן הבחירה בתואר השני בניהול מערכות חינוך וההתמקדות במסלול הפרקטיקום נראתה הטבעית ביותר בעייני. אני שמח מאוד על החלטה זו ואשמח לעזור בכל. כל שיח בין אנשי חינוך הוא מבורך בעייני, מוזמנים לפנות.
 
   
ויסאם איוב

ויסאם איוב
wesamayuob@gmail.com
אני סטודנט במגמה לניהול מערכות חינוך, בוגר תואר שני בניהול משאבי טבע וסביבה באוניברסיטת חיפה ותואר ראשון בהוראת ביולוגיה, כימיה ומדעים. כמו כן, יש לי תעודת הוראה במדע וטכנולוגיה לחינוך העל יסודי מהטכניון.
התחלתי את דרכי כהנדסאי מכונות. כרגע אני עובד בפיקוח פדגוגי במשרד הכלכלה, לאחר 14  שנות וותק בהוראה. בין התפקידים שמילאתי במערכת החינוך: מחנך כיתה, רכז מגמה שהכילה 250 תלמידים ו-9 מורים ומרצה בקורסים של מורי המכונות במשרד החינוך. כמו כן, הייתי שותף בכתיבת תוכניות לימודים של משרד הכלכלה, חבר בוועדת הרפורמה החדשה לחינוך הטכנולוגי-מקצועי במשרד הכלכלה ויועץ לחינוך למדעים ודו קיום בפרויקט MOONA (רב תרבותיות דרך המדעים).
אני ממליץ לכל מורה ללמוד בחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך ללא קשר לשאיפה למשרה ניהולית, מאחר והתוכנית מפתחת גישה ניהולית ומנהיגותית שנדרשת לכל עובד הוראה במערכת החינוך.
 
 
גל חמו

גל חמו, סטודנטית בתכנית המשותפת עם הפקולטה למשפטים
סטודנטים למשפטים מוזמנים לפנות אלי: ghemo@campus.haifa.ac.il
שמי גל חמו, סטודנטית לתואר ראשון במשפטים ולתואר שני בניהול מערכות חינוך, במסגרת התכנית המשותפת. בחרתי להצטרף לתכנית, כי היא מאפשרת לי לשלב בין שני תחומי דעת שאני מוצאת בהם עניין רב ויתרה מכך, לעסוק בחיבור המרתק שבין שני התחומים הללו.