עבודות דוקטורט במגמה לניהול מערכות חינוך (מאז 2007)
|
שם התלמיד
|
שם המנחה
|
נושא
|
שנת סיום
|
הילה פרץ
|
פרופ' זהבה רוזנבלט
|
הדרכה בארגונים: גישה רב ממדית ורב תרבותית
|
2007
|
נלי מאייסי מלג'אק
|
פרופ' אנית סומך ופרופ' רחל סגינר
|
שחיקת מנהלי בתי ספר: דפוסי האינטראקציה עם שותפי התפקיד כגורם המתווך בקשר שבין קונצנזוס בערכים לרמת השחיקה
|
2008
|
פסקל בן עוליאל
|
פרופ' אנית סומך
|
ניהול סף בצוותי ניהול: חקירת הגורמים המנבאים והתוצרים של פעילות חוץ ופנים של מנהיג בית הספר ברמת הפרט, הצוות והארגון
|
2012
|
סמדר גלעד
|
פרופ' אנית סומך
|
היום שאחרי-השלכות הטמעת חדשנות פדגוגית-ארגונית בבתי ספר ניסויים על האפקטיביות הארגונית לאחר סיום התהליך: ההשפעה המתערבת של מאפייני המנהל ואקלים תומך חדשנות
|
2013
|
רימאא דאעס
|
ד"ר יאיר ברזון
|
ההשפעה של מיומנויות מנהלי בתי ספר על תהליכי שינוי ארגוני ותוצאותיו לאורך זמן
|
2014
|
סיגלית ברגר
|
פרופ' זהבה רוזנבלט
|
נשיאה באחריות והשלכותיה על הפרט והארגון בקרב מורים: בחינת ההשפעה המתערבת של משאבים אישיים וארגוניים
|
2015 |
הילה ברגר
|
ד"ר יאיר ברזון
|
נוכחות ניהולית: פיתוח מבנה ובחינת השלכותיו על תוצאות בית ספר
|
2016
|
קרן קדוש
|
פרופ' זהבה רוזנבלט
|
ניצול שעות הוראה: ניבוי התופעה ברמת בית ספר וברמת המורה על ידי גורמים ארגוניים-אקלימיים ואישיים-מקצועיים, ובעזרת נשיאה באחריות כגורם מסביר
|
2018
|
אורית שני
|
פרופ' אנית סומך
|
פיתוח מודל להבנת החוסן הבית ספרי: זיהוי המשתנים המקדימים ומשתני התוצאה
|
2018
|
איילת אגוזי
|
פרופ' אנית סומך
|
מודל מתווך-מתערב להבנת השלכות נחשונים על חדשנות בבתי ספר
|
בתהליך
|
ניר טל
|
ד"ר לטם פרי- חזן וד"ר אביהו שושנה
|
היבטים דתיים ותרבותיים במימוש הזכות להשתתפות במועצת תלמידים
ונוער
|
בתהליך
|
בר ענת
|
פרופ' אנית סומך
|
פיתוח מודל אינטגרטיבי להבנת למידה ארגונית: למידה ארגונית
מוכוונת חוץ ומוכוונת פנים וקשריהן עם משתנים מקדימים ותוצרים
ארגוניים.
|
בתהליך
|
שירן גרמן | ד"ר לטם פרי-חזן | The use of mobile phones by young children of low socioeconomic class:Barriers to the development of rights consciousness and educational implications |
בתהליך
| שי קציר | ד"ר לטם פרי-חזן | נושא: רפורמות חינוכיות בבתי ספר חרדיים לבנים |
בתהליך
| דליה בירני-נסראלדין | פרופ' אנית סומך ופרופ' רונית בוגלר | מודל מתווך-מתערב להבנת הקשר בין הון פסיכולוגי בקרב מנהלי בית ספר לבין תפוקות ארגוניות |
בתהליך
|
|
|