חדשות התכנית


חלון ההזדמנויות של החינוך הממלכתי החרדי נפתח

פורסם: 29 ביולי 2021, 2:26 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 8 באוג׳ 2021, 0:54 ]

שלושה חרדים

מאמר דעה של ד"ר פרי-חזן מהמגמה לניהול מערכות חינוך על כך שלמשפחות חרדיות אשר מעוניינות בחינוך ממלכתי חרדי אין כיום ייצוג פוליטי - הן שבויות בין הפוליטיקה החרדית השמרנית לבין המפלגות שאינן חרדיות, אשר חלקן חוששות לאבד את ההון הפוליטי החרדי אשר עשוי להקים ממשלות ולהפילן.

ניתן לקרוא את המאמר המלא כאן:
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001380736

מאמר של ד"ר פרי-חזן בכתב העת Review of Educational Research

פורסם: 29 ביולי 2021, 2:26 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 29 ביולי 2021, 2:46 ]

lotem

ברכות לד"ר פרי-חזן מהמגמה לניהול מערכות חינוך על הישג מרשים - פרסום מאמר בכתב העת Review of Educational Research המדורג במקום ה-1 מבין כתבי העת בחינוך (אימפקט פקטור 12.5).
המאמר מספק סקירה מקיפה על תפיסות של זכויות בבית ספר בקרב תלמידים ועל הגורמים המשפיעים עליהן.
ניתן לקרוא את המאמר כאן:
https://journals.sagepub.com/doi/pdf/10.3102/00346543211031642

ד״ר לטם פרי-חזן נבחרה כ-Co-convenor של רשת זכויות ילדים בחינוך

פורסם: 29 ביולי 2021, 2:26 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 12 בספט׳ 2021, 0:09 ]

lotem

הפקולטה לחינוך מברכת את ד״ר לטם פרי-חזן, מהחוג למנהיגות ומדיניות בחינוך, שנבחרה כ-Co-convenor של רשת זכויות ילדים בחינוך ב- European Educational Research Association

הדוקטורנטית אימאן נעמה הציגה את מחקרה בכנס הווירטואלי השביעי הבינלאומי של פסיכולוגיה חיובית

פורסם: 20 ביולי 2021, 23:58 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 21 ביולי 2021, 0:05 ]

אימן נעמה
ב15 ליולי 2021 הציגה הדוקטורנטית אימאן נעמה את מחקרה על הגורמים וההשלכות המשמעיות של איכות מערכת היחסים בין מורים-לתלמידים על מורים ותלמידים בכנס הווירטואלי השביעי הבינלאומי של פסיכולוגיה חיובית (IPPA). הממצאים המרכזיים שנעמה הציגה מצביעים על כך שתחושת המשמעות המגויסות של המורים בעבודה תורמים פוטנציאליים ליכולתם של מורים ליצור קשרים אפקטיביים עם תלמידיהם, ומשפיעים בצורת חיובית על מעורבות של התלמידים בבית הספר למסוגלות העצמית, להערכה עצמית, וחוסן נפשי. החווה הייתה משמעותיות עבורה ועבור משתתפים רבים בכנס.

נפגשים בתכנית לאחר שנתיים משמעותיות של למידה משותפת

פורסם: 21 ביוני 2021, 0:29 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 21 ביוני 2021, 1:36 ]

המשתתפים במפגש

בשבוע האחרון של הסמסטר התקיים מפגש סיום מרגש של תלמידי שנה ב' בתכנית לניהול מערכות חינוך, אחרי שנתיים משמעותיות של למידה משותפת - מתוכן שנה וחצי בצל הקורונה.

ברכות חמות לד"ר לטם פרי-חזן על בחירתה לאקדמיה הצעירה הישראלית!

פורסם: 6 ביוני 2021, 23:32 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 8 ביוני 2021, 3:43 ]

לטם פרי חזן

האקדמיה הצעירה הישראלית הוא גוף שמטרתו לשמש כחממה של רעיונות ויוזמות שימנפו את יכולות האקדמיה בישראל. היא מונה רק כ- 30 חוקרים מהשורה הראשונה בעולם, בעלי מחויבות לחיזוק המדע בישראל, ובעלי ידע אקדמי רב-תחומי המשולב ברצון לעשייה. החברים נבחרים על סמך מצוינות מחקרית ומעורבות חברתית ואקדמית.


ד"ר עדי ספיר זכתה במענק מחקר מקרן ליאון

פורסם: 10 במאי 2021, 3:51 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 8 ביוני 2021, 3:43 ]

עדי ספיר

ברכות חמות לד"ר עדי ספיר מהמגמה לניהול מערכות חינוך על זכייתה במענק מחקר מקרן ליאון, בנושא "להיות מחנכת כיתה בבתי הספר היסודיים ועל יסודיים בישראל: ידע, פרקטיקה, זהות". המחקר בשיתוף עם ד"ר רוית מזרחי מסמינר הקיבוצים.

תלמידי האתמול - תלמידי המחר: שלושה גלים של רפורמות בעולם החינוך

פורסם: 9 במאי 2021, 3:24 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 9 ביוני 2021, 7:18 ]

המשתתפים

המגמה לניהול מערכות חינוך אירחה את פרופ' עמי וולנסקי למפגש בנושא ספרו החדש: "תלמידי האתמול- תלמידי המחר: שלושה גלים של רפורמות בעולם החינוך". את המפגש הנחתה ד"ר לטם פרי-חזן.

פרופ' אנית סומך נכללה ברשימת 600 החוקרים המובילים בעולם בתחום החינוך

פורסם: 4 בינו׳ 2021, 1:31 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 7 בינו׳ 2021, 0:32 ]

anit somech

בדירוג שפרסם ג'ון יואנידיס מסטנפורד של 100,000 המדענים המובילים בעולם מבחינת פרסומים וציטוטים, פרופ' אנית סומך מהתכנית לניהול מערכות חינוך, נכללה ברשימת 600 החוקרים המובילים בעולם בתחום החינוך. הדירוג בוצע על כ- 7 מיליון מדענים.


שי קציר הציג את מחקרו בנושא החינוך הממלכתי החרדי בכנסת

פורסם: 18 בנוב׳ 2020, 0:20 על ידי: Gil Glick Shimony   [ עודכן 17 בינו׳ 2021, 0:25 ]

צילום מהישיבה המוקלטת

ֿשי קציר הציג את מחקרו על החינוך הממלכתי החרדי בכנסת. הדיון התקיים בוועדת החינוך של הכנסת (ועדת משנה לחינוך דתי והתחדשות וזהות יהודית). כמו כן, המחקר סוקר בחומרים שהוגשו לחברי הוועדה על ידי מרכז המחקר והמידע של הכנסת.
שי קציר הוא דוקטורנט בתכנית לניהול מערכות חינוך. עבודת הדוקטורט שלו, בהנחיית ד"ר לטם פרי-חזן, עוסקת בשינויים בחינוך החרדי לבנים.

לחצו כאן לקישור לדיון בכנסת (בחלון חדש)

1-10 of 96